Re: Windows 7 - konto administratora.

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Wed, 13 Jun 2012 16:09:35 +0200

Dnia Wed, 13 Jun 2012 08:28:09 +0200, JoteR napisał(a):

> "Zarządzaj innym kontem" -> "Utwórz nowe konto"

> Bo dla 93% gospodyń z Gdańska jest to funkcja zupełnie zbędna. W większości
> okien na wierzchu są opcje dotyczące wyświetlanych tapetek, ikonek, animacji
> etc. a istotne funkcje są starannie poukrywane. Taki trynd.
>
> JoteR

Miałem wczoraj tekiego wqr..., że nie widziałem.
Rzecz dotyczy nie tego, co w temacie, a innej rzeczy.
3 godziny siedziałem nad udostępnieniem drukarki z Win7 na inny Win 7.
Komputer klient widzi w otoczeniu sieciowym komputer i zasób.
W momencie podłączenia mam komunikat 'odmowa dostepu'.

1. Komputery są w tej samej grupie roboczej, tej samej podsieci.
2. Komputery należą do tej samej grupy domowej.
3. Na komputerach jest załaczone:
        - odnajdywanie sieci,
        - udostępnianie plików i drukarek,
        - zezwalaj na zarządzanie połączeniami grupy domowej.
Oczywiście drukarka jest udostępniona.;)
Udostępnianie - zabezpieczenia-wszyscy-zezwalaj-drukuj.

BTW komputer udostępniający konfigurował ktoś przede mną...
Jakieś pomysły?:)

Pozdrawiam.