Re: plik *.bat dla ping dwóch hostów

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Tue, 12 Jun 2012 18:53:20 +0200

"1634Racine" <1634_at_Racine.pl> wrote in message

> U Ciebie _rozlacza_ z internetem? co to znaczy "zanika czas polaczenia"?
> zrywa polaczenie? no nie, nie moze wowczas jednak odpowiadac host
> providera. wiec masz polaczenie, ale wszelkie hosty gluche na pingi?
> a jak pingowanie dns-ow wowczas?
> zrob to samo co ja - pinguj jednoczesnie dnsy podstawowy i zapasowy, i
> jakis np. onet, czy wp.pl jako trzeci (w postaci ip oczywiscie)

Polaczenie pozornie wyglada wtedy oczywiscie idealnie , wszystko tiptop - IP
maska , bramka i dokladnie jak piszesz odpowiada TYLKO IP bramki.

DNSy są ok , bo pingi IPków (wp , onetu i macierzystego UPC ) też wtedy
leżą , modemy wymienili juz ...4 a w sumie nadal to samo (na drugiej karcie
NIC w moim PCcie , na innym PCcie - notebooku , na routerze to samo) wiec
zaczynaja wciskac ze problem jest u mnie , ciekawe jednak ze kazdy modem
jaki dostalem nosil slady uzytkowania- nie mam nic przeciwko uzywanym
rzeczom byle sprawne były ale moze cos w tym jest.

pozdr.