plik eml i powi±zanie z Windows Live Mail

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 8 Jun 2012 23:33:03 +0200

Ostatnio mi siê cos popsu³o i pliki *.eml nie otwieraj± mi siê standardowo w
Windows Live Mail.

Program jest ustawiony (wewnêtrzne, w opcjach) jako domy¶lny (choæ traci te
ustawienia, p. dalej).
Co wiêcej, w aplecie Programy domy¶lne nie mam wyszczegolnionego Windows
Live Maila jako domy¶lny dla emaili i newsów.

Jak przywróciæ WLM na tê listê?

Aha - uruchomienie pliku i wybieranie rêczne programu (+ustawienie go ¿eby
zawsze otwiera³) nie powoduje prawid³owego uruchomienia WLM i otwarcia pliku
EML. Co wiêcej - taka próba usuwa ustawione wewn±trz ustawienie programu
jako domy¶lego dla poczty (p. wy¿ej).

Prawdopodobnie jaki¶ wpis w rejestrze za³atwi sprawê, ale nie wiem gdzie.
Pomo¿ecie?

pzdr, sz.