Re: Win 2000 program do skanowania do pdf

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Mon, 04 Jun 2012 09:23:07 +0200

On 2012-06-03 16:22, Netx wrote:
> Mam komputer z Windows 2000 i urządzenie wielofunkcyjne HP C4380 i na
> Windows 2000 instaluje się tylko sterownik - nie chce się zainstalować
> HP Solution Centre i skanowanie do PDF.
> Czy może mógłby ktoś polecić program którym można by skanować do PDF
> wiele stron do jednego PDF, skala szarości (kolor nie potrzebny),
> rozpoznawanie tekstu niepotrzebne (tylko obrazki w pdf)? Przydatne
> byłoby przycinanie obrazków i zwiększenie kontrastu.
> Najlepiej bezpłatny program lub jeśli się nie da to tani.
A nie masz czasem zainstalowanego na tym kompie starego offica (xp,
2003)? Bo ja do skanowania wkorzystuje MS Office document scanning, a
potem drukowanie do pdf-a pdf creatorem. Z ineo develop 161 (klon
jakiejs minolty) działa ok.
Jedyny minus - brak mozliwosci edycji, poza obracaniem stron

--
Ahmed
Kto sie smuci ten jest smutas,