XP - problem IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL przy starcie

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Sun, 3 Jun 2012 20:51:46 +0200

Ahoj

Od kilku dni mam problem. W czasie startu systemu, tuż po logo Windows na
czarnym tle pojawia się BSOD typu IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (0x0000000A,
0x000000FF, 0xFFFFFFFB, 0x80544AEF). Brak nazwy pliku powodującego błąd. Nie
tworzy też pliku minidump (opcje są poprawnie ustawione). Za pierwszym razem
wystarczyło zrobić restart i było OK. Potem kilka restartów. Teraz restarty
nie pomagają. Wchodzę do trybu awaryjnego i np. odinstalowuję kartę
dźwiękową. Po restarcie działa. Następnym razem znów nie działa. Tym razem
odinstalowanie karty dźwiękowej nie pomaga, ale odinstalowanie graficznej
pomaga. Po restarcie działa stabilnie i bezproblemowo. Używam obciążających
system programów wielowątkowych i nic się nie zawiesza w czasie pracy,
żadnych problemów. Co zaradzić? Już praktycznie wszystkie sterowniki mam
świeże, zrobiłem instalację "naprawczą" Windowsa XP.

Aha, mam wrażenie, że problem zaczął się pojawiać po instalacji SP3. Po
powrocie do SP2 dwa razy uruchomił się bez problemu, ale potem problem znów
się pojawia.

Pamięć testowana Memtestem jest OK.

Sprzęt:
- MSI 770-C45