Re: bat - nazwa pliku

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed, 30 May 2012 09:59:07 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Zabłysnąłem? Czym? Zadałeś pytanie, odpowiedziałem.
> Miałeś wątpliwości, wyjaśniłem.
>
> Nie wspominam z grzeczności, że odpowiedź, której zapewne
> oczekiwałeś jest do znalezienia w 30 s przez wyszukiwarkę.

jeżeli nie wiesz dlaczego - nie ma sprawy.
Jak widać każdy z nas ma problemy z pojmowaniem pewnej częsci
rzeczywisotści :)
Ja niewątpliwie kiepsko radzę sobie z wyszukiwaniem informacji o pisaniu
skryptów, ty niezbyt z logiką.
No chyba, że naprawdę sądzisz iżdobrą odpowiedzią na pytanie "czy coś da
sie zrobić" jest odpowiedź "tak" zamiast "podania tego sposobu"
Innymi słowy mówiąc, czy uważasz, że to dobrze rozumieć świat literalnie?

> Ależ w czym problem? Zadałeś pytanie, odpowiedziałem. Na takie
> pytanie, jakie napisałeś, nie na takie, które miałeś na myśli
> czy chciałeś napisać. Warto zadawać pytania precyzyjnie.

dobrze, że nie napisałeś SOA#

> Z RTFM: "Nie jęcz, że krytyka powinna być wysyłana na prywatny adres.
> To tak nie działa."
> http://rtfm.killfile.pl/#KEEPCOOL (i dalsze)

ależ ja nie twierdzę, że jeden z pierdzyliona punktów netykiety tak
twierdzi.
Pisałem wyraźnie o ogólnie pojętym SV - dlaczego w tym przypadku nie
odczytujesz tego literalnie.

> Skąd wniosek, że jestem (byłem) zdenerwowany?

literalnie przeczytałem informacje zawarte w linku, który podałeś.
Bądźmy konsekwentni :)

P.S. Czy jesteśmy już trollami?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")