Internet Explorer 9 - zawieszanie podczas uruchomienia

Autor: Tomasz Tybusz <tomasztybusz_at_gmail.com>
Data: Sat, 28 Apr 2012 14:02:51 +0200

Witam, mam problem od jakiegoś czasu z Internet Explorerem? Zawiesza się
po uruchomieniu i koniec, kaplica. Zazwyczaj używam firefoxa, więc nie
zauważyłem, że coś się stało z IE
IE w wersji x86 9.0.8112.16421
Wersja IE x64 działa ok.

System Win7 Ultimate x64 8GBRAM

Mam ten sam problem, co w tym linku

http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie9-windows_7/ie-9-blocks-at-startup/e6b10058-f1bf-49c2-b42c-6722b08eb572?tab=MoreHelp

Po uruchomieniu IE program zawiesza się i zajmuje 100% jednego z rdzeni.
ProcessExplorer pokazuje, że CPU zajmuje IEFRAME.dll!Ordinal224+0x6283

Nie pomogło:
* resetowanie do opcji domyślnych,
* wyłączanie wszelkich dodatków,
* odinstalowanie Eset Smart Security 5.0.95.0,
* wszelkie fixy ze strony MS.
* Odinstalowanie ostatnio zainstalowanych poprawek

Zrzuty ekranowe:
http://imgur.com/a/d5ij0

Pomóżcie proszę. Normalnie nie wiem o co chodzi. Mógłbym się bez IE
obyć, ale czasem się przydaje. Poza tym wolę mieć sprawny system

PS. Mogę cofnąć się do backupu systemu, ale nie wiem jak dawno to się
stało. Backup to ostateczność. Wolałbym znaleźć źródło problemów.
Zdarzyło to mi się po raz drugi i ostatnio wróciłem do backupu. Teraz
nie chcę tego robić