Re: Windows 7 - brak uruchom

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Thu, 26 Apr 2012 15:16:50 +0200

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no_at_spam.please.op.pl> napisał w
wiadomości news:op.wddh9xb116fuhf_at_stacjonarny.asus...

> Sądząc po popularności tych pytań, nie jesteś jedynym, który tak myśli:
> Ciekawe, czy MS posłucha swoich użytkowników...

http://blogs.technet.com/b/mkedziora/archive/2012/04/20/jak-przywr-243-ci-przycisk-start-w-windows-8.aspx
- bloger twierdzi że menu Start jest niepotrzebne bo można wszystko wykonać
ekranem startowym. Ja natomiast nie zgadzam się na wszystko co Microsoft
wymyśli, dlatego uzywam TotalCommandera z wtyczkami zamiast Explorera
Windows.