Re: Windows 7 Quick Launch i Windows 8 menu Start - jak?

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Wed, 25 Apr 2012 20:28:15 +0200

Użytkownik "R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> napisał w wiadomości
> Polecam 7 Taskbar Tweaker. A pasek szybkiego uruchamiania zrob sam przez
> prawoklik w taskbar, wybierz "Paski narzedzi", "Dodaj nowy pasek...".
> Potem
> go sobie ustaw jak chcesz, wylacz opisy oraz tytul i masz czego
> potrzebujesz.

Zainstalowałem program 7 Taskbar Tweaker.
Mam angielskiego Windowsa 7. Klikam na pasku na dole prawym przyciskiem.
Menu Toolbars\New Toolbar.
Pojawia się okno wyboru folderu. Domyślnie jestem w Libraries\Documents
Według
http://www.komputerswiat.pl/poradniki/programy/windows-7/2011/01/jak-wlaczyc-pasek-szybkiego-uruchamiania-w-windows-7.aspx
2. W oknie Folder: wklejamy %userprofile%\AppData\Roaming\Microsoft\Internet
Explorer\Quick Launch i zatwierdzamy przyciskiem Wybierz folder.

Pojawił się ale po prawej stronie, żadna ikonka nie widoczna od razu ale w
rozwijalnej liście. Jak zmienić właściwości Quick Launch? Gdy klikam prawym
przyciskiem, mam właściwości całego taskbara.