Re: Microsoft Windows 7 Anytime Upgrade Home Premium to Professional PL

Autor: SkrypĂ«k <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Sun, 22 Apr 2012 16:38:20 +0200

BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> wrote:
> Na częściach które kupię w różnych firmach w pewnym odstępie czasu
> zaoszczędzę minimum 1500 zł, ale nie wolno mi takich oszczędności
> czynić, bo muszę cały komputer kupić w jednej firmie - nie wolno mi w
> kilku.

Masz prawo sobie ten komputer składać nawet i po jednej śrubce przez lata,
jak masz taką chęć.

A jak masz ochotę korzystać z oprogramowania cudzego autorstwa, to masz
prawo to robić wyłącznie wg legalnie nabytej licencji użytkownika.

Skoro nie chcesz kupować komputera z preinstalowanym orpogramowaniem, to
pozostaje ci tylko taka opcja:
http://www.komputronik.pl/product/81118/Oprogramowanie/Programy_PC/Microsoft_Windows_7_Home_Premium_PL_BOX.html
569zł to nie majątek za porządne oprogramowanie, które będzie wspierane
jeszcze przez circa 7 lat, a komputer lub jego komponenty będziesz mógł
wymieniać nawet i co roku jak cię najdzie ochota.

Jak cię nie stać, to masz prawo korzystać z innego oprogramowania.