Re: jak wydobyć sterownik z windowsa?

Autor: Piotrek <lesiu34_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 20 Apr 2012 20:57:14 +0200

Dnia Fri, 20 Apr 2012 20:41:38 +0200, ToMasz napisał(a):

> witam
>
> jest zawirusowany windows, może nie tyle zawirusowany, ale ma już duże
> problemy z samym sobą, i z padającym dyskiem. jeszcze działa (tzn
> internet już nie, częste blue screeny itp.) Działa jednak karta TV.
> Stara karta, kworld, do której niema sterowników. Nie tak zupełnie
> niema. Jedne są na www producenta, inne znalazłem gdzieś w necie.
> Po zainstalowaniu na nowym dysku twardym windowsa, programu do oglądania
> TV (musi być ten sam stary program), żadne z powyższych sterowników nie
> umożliwiają poprawnej pracy (mniejsza o szczegóły)
> [...]

Ja w takiej sytuacji odpalałem Menedżerze urządzeń, szukałem kary TV i we
właściwościach jest opcha Szczegóły sterownika która podaje ich
lokalizację. Potem kopiowałem te sterowniki i cały katalog w którym
znajdowała się aplikacja do karty TV. Skopiowany katalog wklejałem na nowym
kompie i odpalałem, a sterowniki do katalogu systemowego. Jak program
wołał, że nie ma sterownika i podawał jego nazwę (typu *.dll missing) to
szukałem go w oryginalnym komputerze i dokopiowywałem tak długo aż
aplikacja ruszyła.