Jaki program do wieloplytowego archiwum - backup

Autor: mAro <whatlogin_at_gmail.com>
Data: Fri, 20 Apr 2012 01:01:57 -0700 (PDT)

Witam,

Szukam programu do wypalania płyt, do backup lub zaawansowanego
sortowania plików. Sam nie wiem jak to ugryźć. Niby proste ale nic nie
znalazłem.

Jakie zastosowanie: otóż mam sporo zdjęć, które poza kopiowaniem na
inny dysk chciałbym zgrać na płytę. I teraz, programy do backupu
ładują w jakiś swój format, co mi się nie podoba, bo jedna płyta z 8
się porysuje i całe archiwum do kosza. Podobnie z spakowaniem i
podzieleniem w zip czy rar.

Idealnie by było gdybym mógł po prostu przenieść pliki do programu do
nagrywania i żeby on podzielił sobie pliki na kilka płyt. Tak jak
kiedyś kopiowanie na dyskietki :)

A może nie powinienem się obawiać programów do backup ? Co jeżeli
padnie kilka sektorów ?

Pozdrawiam,
Whatlogin