Re: [Win 7 x64] - zniknęły drukarki

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Thu, 19 Apr 2012 09:47:38 +0200

On 2012-04-18 20:28, Radosław Sokół wrote:

> To jest chyba jedyna metoda. Jakikolwiek błąd w programie
> obsługi którejś drukarki spowoduje pad całej usługi bufora
> wydruku. Najbardziej podejrzany jest program obsługi dru-
> karki, na której usiłuje się drukować i jego należy spróbo-
> wać zdezinstalować w pierwszej kolejności, ale teoretycznie
> każdy zainstalowany program obsługi może powodować takie
> problemy.

Generalnie wylatywało przy próbie jakiegokolwiek wybrania drukuj. Jako
domyślna ustawiona była inna (Konica) niż ta która prawdopodbnie
powodowała problemy. Wychodzi chyba na to że to firma od H...owych
Printerów ;) wypuściła jakiegoś babola, (MarkPunk też miał problem z HP)
i przy automatycznym upgrade sterowników się pokaszaniło. Po wylocie z
kompa całego softu od HP (stery bajery itp z HP LJ2727) wróciło do
normy. Na szczęście ta akurat drukarka nie jest na tym kompie konieczna
więc nie chce mi się bawić ze sprawdzaniem coby było gdyby i
instalowaniem oryginalnych sterowników z płytki.

--
Ahmed
- alez wodzu, co wodz???