Re: "przyśpiesz przeglądanie, wyłączając dodatki"

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed, 18 Apr 2012 14:11:05 +0200

In news:11629368.1146.1334749107161.JavaMail.geo-discussion-forums_at_vbiz13,
*MarkPunk* <markpunk_at_poczta.fm> typed:
> przy każdym uruchomieniu IE9 wyskakuje mi ta belka,jak się tego pozbyć bo
> mocno mnie to irytuje, mam włączone dwa dodatki i zamierzam z nich
> korzystać, jak się pozbyć tego upierdliwego komunikatu

Panel sterowania/Programy i funkcje/ Włącz lub wyłącz funkcje systemu
Windows/ odfajkuj "IE w systemie Windows"/ Zrestartuj komputer/ Wejdź
ponownie i włącz IE i ponownie zrestartuj komputer/ zaakceptuj ustawienia
'fabryczne' Windows i teraz wszystko powinno byc ok.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx