Re: Dziwny problem z filmami youtube i flash.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 17 Apr 2012 17:31:10 +0100

Użytkownik "Doxent" <doxent_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> poprawka, szkuałem pod Adobe nie Macromedia. Pod wieczór poszukam
> Macromedii.

Niestety nic już nie rozumiem, załamka. Wszystko co sie mogło dać czyściłem
i nadal kilka procent filmików nie chce się odtwarzać ale gdy kliknę prawym
klawiszem na oknie filmu i wybiorÄ™ Pop out w Chrome albo Nowe okno w
Firefoxie czy IE8 to filmik odtwarza się normalnie na pełnym ekranie jaki
oferuje ta opcja. Po tym Chrome niesety się wiesza i trzeba ubić proces, FF
działa normalnie. Opera niestety nie pozwala mi kliknąć prawym klawiszem -
nie daje menu.
Gdzieś coś siedzi co blokuje dosłownie konkretne kilka % filmów i nie wiem
nadal jak rozwiązać ten problem a na takie filmy natrafiam co jakiś czas.