Re: Dziwny problem z filmami youtube i flash.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 17 Apr 2012 10:08:25 +0200

> było oczywiście ok. Po zainstalowaniu FVR jest dobrze.

jak na razie w html5 jest ok ale dziwi mnie dlaczego z flashem mam tak
dziwny selektywny problem. Dopóki problemu nie rozwiążę będzie mnie on
męczył.
Próbowałem też na innym koncie użytkownika XP i to nic nie daje bo upiera
się tych konkretnych filmików nie odtwarzać a odtwarza całą reszte.
Pozostaje mi jeszcze wywalenie dokumentne Comodo ale na innych kompach mam
go zainstalowanego i nie stwarza problemĂłw.