Re: Microsoft Windows 7 Anytime Upgrade Home Premium to Professional PL

Autor: Robert Winkler <noone_at_nowhere.org>
Data: Tue, 17 Apr 2012 07:17:43 +0200

> Może mi ktoś wyjaśnić sens zakupu Microsoft Windows 7 Anytime Upgrade Home
> Premium to Professional PL? Trzeba mieć wersję home i do niej wtedy
> dokupuje się ten upgrade, który jest o ponad 100 zł droższy od wersji 7
> professional. Po co taki dziwny twór?

Witaj.
1. Microsoft twierdzi że jaśli nie jesteś firmą,
nie masz statusu OEM System Builder to nie wolno ci instalować OEMów,
a nawet jesli jesteś System Builderer to i tak nie możesz u siebie używać
OEMa,
ale żeby OEM był leganie używany komputer wraz z nim musi zostać sprzedany.
Przy kalkulacji musisz więc barać pod uwage cene nowego BOXa.

2. Ceny Anytime Upgrade w polsce sÄ… jakieÅ› idiotyczne.
Polskie sklepy ządają prawie 700 złotych
za coś co normalnie kosztuje niecałe 73$ na Amazonie

--
Pozdrawiam