Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Sun, 15 Apr 2012 21:21:06 +0100

On 13/04/2012 19:53, jadryś wrote:

> Przyznam szczerze że nigdy bym nie zainstalował na dysku Ubuntu..
> Powiedzenie że Gnome to kobyła nie wzięło się z niczego. Ale co wyznawcy
> systemu z Redmont mogą o tym wiedzieć.. Rozumiem Ciebie i Twoje
> podejście, tak więc słowa zarzucające mi kłamstwo puszcze płazem mimo oczu.

Gnome kobyłą? Czego ty używasz, xfce z uruchomionym notatnikiem
działającego na Pentium 3? Przestań już pogrążać się tą swoją "wiedzą"
teoretyka nie potrafiącego nawet sformatować dysku, bo te teorie powoli
przestają być śmieszne, a zaczynają być żenujące..

Trollujesz, czy naprawdę jesteś durniem?

--
Pozdrawiam,
Kamil