Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sat, 14 Apr 2012 15:44:03 +0200

W dniu 2012-04-10 11:52, gawfron pisze:

> Jak ktoś się zatrzymał w rozwoju koło 10 lat temu, to teraz kasuje
> ludziom 7 z lapów i wgrywa xp...
ha ha ha
dobre :) jak ktoś się zatrzymał w rozwoju 10 lat temu to dzisiaj kupuje
nowego kompa bo ten stary to obciach używać, niezależnie czy jest
wystarczajÄ…cy czy nie :)
Ja używam XP, dlaczego? Bo jest wystarczający dla moich potrzeb, bo ma
licencję za którą zapłaciłem?
znajoma kupiła lapka z w7 start, miała licencję na xp, uparła się że
wolałaby na XP wrócić.
Chciałem kobietę przekonać by poszła z duchem czasu i próbowała w7. I co?
No wraca baba po tygodniu z instalką XP :) ma dwa systemy teraz, próbuje
tego i tego, ale chwali XP, bo ten soft którego używa jej szybciej
chodzi na tym sprzęcie.
I jak przekonać takiego usera by posłuchał producenta i dał mu kasę bo
taki jest "trend", że starsze jest bee? Kiedyś przejdzie, jak moce
maszyn tych prostych "Atomowych" będą odpowiednie pewnie dla w7/w8.