Re: Zamazany klucz

Autor: DooMiniK <bachus_at_post.pl>
Data: Fri, 13 Apr 2012 08:22:48 +0100

On 11/04/2012 19:35, Krystek wrote:
> Naklejka licencyjna windowsów jest już starta na tyle, że nie można
> odczytać 3 znaków. Będąc jedynie człowiekiem zapytuję, czy jest jakiś
> sposób szybkiego sprawdzenia wszystkich kombinacji (liter+cyfr)^3 inny
> niż mozolne wklepywanie wszystkich kombinacji podczas instalacji? Jakiś
> programik, albo czy wsparcie MS może coś w takiej kwestii pomóc?

... a może ten windows jest jeszcze zainstalowany? Wtedy możesz
odczytać z instancji.

Co do 'programiku' - nie słyszałem. Z matematyki nie pamiętam
jak to się liczy, uczyłem się dość dawno temu ;-) Zaraz jakiś
maturzysta/student mnie zjedzie, no ale 'na oko':

Wiariacja z powótrzeniami:
W = n^k = 34^4 = 1336336

Na oko liczba wszystkich kombinacji (wariacji...) to 1336336, ale mogę
się mylić. To i tak sporo, żeby na piechotę sprawdzać.

p.s. co do 'maturzysty' pewnie się zapędziłem, dzisiaj są działania
na zbiorach i szlaczki ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel