Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Wed, 11 Apr 2012 18:12:00 +0200

Dnia Wed, 11 Apr 2012 12:38:51 +0200, jadryś napisał(a):

> nie mogę powiedzieć o Was.. Czyżbym uraził niestosownym tekstem Wasze
> uczucia którymi darzycie W7? Wy go po prostu miłujecie,miłujecie z
> całego serca i sercem go oceniacie.. Może czas odrzucić ułudę?

Ulude czego? Tego, ze system oferuje nowoczesne rozwiazania, nie sprawia
problemow ze sprzetem, sterownikami i dobrze napisanymi aplikacjami? Ze umie
optymalnie wykorzystac zasoby*? Ze jest szybki jak jego 10 letni poprzednik?

* - tych co sie zaraz na mnie rzuca informujac, ze Win7 zjada im po
instalacji 4GB ramu informuje, ze to nieprawda i ze Win7 wykorzystuje lezaca
odlogiem pamiec na bufor dyskowy (ktory zwalnie, gdy aplikacje chca wiecej
RAMu) - chyba to lepsze niz cieszenie sie, ze 3 GB jest niewykorzystane,
prawda?

--
pozdro
R.e.m.e.K