Re: Limit polaczen po http w Win 7 x64?

Autor: wozniak grzegorz <grzes_at_wp.pl>
Data: Wed, 11 Apr 2012 12:52:42 +0200

Rafal M wrote:

> Witam
>
> Czy Windows 7 (64bit) ma jakis limit polaczen po http?
> Zauwazylem ciekawa rzecz - przy przekroczeniu ok 30 rownoczesnie
> pobieranych plikow mam efekt w stylu "brak DNS": strony sie nie laduja
> itd, pliki ktore w miedzyczasie sie zaczely sie poberiac dalej sie
> sciagaja. Ale nie ma juz mozliwosci zainicjowania nowego polaczenia.
> Efekt taki jest na roznych DNSach, wiec ewidentie cos z Windowsem musi
> byc.
>
> Pozdrawiam
> Rafal
A czy masz tam może avasta z ochroną http ?
widziałem takie cyrki na XP prof z avastem który tworzy coś w rodzaju proxy
i wypuszcza cały ruch http przez siebie, po przekroczeniu pewnej liczby
połączeń(nie wiem jakiej) kolejne próby połączenia przeglądarki do tego
proxy zostawały natychmiast zrzucane a liczba gniazd oczekujących na
zamknięcie rosła bardzo szybko. Wszystko wracało do normy gdy ostatnie
połączenie z proxy zostało zamknięte (obserwowane na żywo w tcpview).

--
Pozdrawiam
Grzegorz Woźniak