Re: Limit polaczen po http w Win 7 x64?

Autor: DooMiniK <bachus_at_post.pl>
Data: Mon, 09 Apr 2012 15:23:59 +0100

On 09/04/2012 12:51, Radosław Sokół wrote:

> System sam z siebie nie, natomiast każda przeglądarka ma
> wbudowane limity zapobiegające przeciążaniu serwerów HTTP.
>
> Takie limity zresztą są narzucane odgórnie przez sam proto-
> kół HTTP.

> Inne możliwe przyczyny zostały przedstawione w postach obok,
> natomiast może to być całkiem normalny objaw, jeżeli te 30
> jednoczesnych połączeń jest realizowanych przez przeglądarkę.
> W takim przypadku z premedytacją będzie ona wstrzymywała ko-
> lejne połączenia aż do zamknięcia bieżących.

Z ciekawości sprawdziłem, jak to wygląda w Firefox 11 przy
standardowych ustawieniach na moim komputerze (Win 7):

network.http.max-connections 256
network.http.max-connections-per-server 15

W Opera:
http://www.opera.com/support/usingopera/operaini/

Default:
How many connections to allow to the same server 8
How many connections to allow in total 20
Max Persistent Connections Server 6

W IE nie wiem jak sprawdzić (pewnie trzeba by zapytać Piotra
Palusińskiego), znalazłem takie coś (IE9, Win7):
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
SettingsMaxConnectionsPerServer=10

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel