Re: maksymalna liczba polaczen

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon, 9 Apr 2012 15:36:21 +0200

Andre in news:jlssp4$54k$1_at_inews.gazeta.pl
> Sprobowalem uTorrent. Ma o jedno ustawienie wiecej niz BitComet i
> faktycznie mniej polaczen widze w firewallu, ale to nadal nie to.
> Zobaczcie prosze zrzut ekranu:
> http://img804.imageshack.us/img804/5633/utor.jpg
> Na wierzchu jest okno z ustawieniami uTorrent, a pod spodem firewall.
> BitComet przy podobnych ustawieniach po 2-3 godzinach mialby juz ok
> 5000 polaczen. uTorrent daje, jak widzicie, ok 800. Jest znacznie
> mniej, ale nadal ma sie to nijak do 250, ktore mu zadalem.
> Musi chodzic o cos innego.
> Moze jakies rady?

tam,gdzie Ty masz w "liczba polaczen" 250/20 ja mam 800/125 :)
I nie obciaza systemu; chyba, ze max szybko sciaga, to troche czuje, ale
u mnie internet z iplusa, wiec wiadomo... Poza tym - nie uzywam firewalla,
wiec nic nie kontroluje polaczen.
ale najwazniejsze: nie wiem skad u Ciebie ta zwyżka polaczen... Gdyby 800 z
firewalla = suma UL/DL,to nawet wowczas dziwne, bo chyba 250 w opcjach
utorrenta wlasnie wyznacza te max sume...

a moze: pozamykaj wszystko co ma dostep do sieci i przy wlaczonym tylko
utorrencie zrob netstat. porownaj z wylistowanymi polaczeniami w utorrencie.