Re: Limit polaczen po http w Win 7 x64?

Autor: DooMiniK <bachus_at_post.pl>
Data: Sun, 08 Apr 2012 19:43:54 +0100

On 08/04/2012 16:15, Rafal M wrote:
> Witam
>
> Czy Windows 7 (64bit) ma jakis limit polaczen po http?
> Zauwazylem ciekawa rzecz - przy przekroczeniu ok 30 rownoczesnie
> pobieranych plikow mam efekt w stylu "brak DNS": strony sie nie laduja
> itd, pliki ktore w miedzyczasie sie zaczely sie poberiac dalej sie
> sciagaja. Ale nie ma juz mozliwosci zainicjowania nowego polaczenia.
> Efekt taki jest na roznych DNSach, wiec ewidentie cos z Windowsem musi
> byc.

Hej,
To jest wina:
a) serwera, z którego pobierasz (nie pozwala na więcej połączeń z
Twojego IP)
b) Twojego dostawcy (agresywnie tną, ja mam tak np. w UPC w Irlandii,
więc w takich sytuacjach korzystam z tunelu),
c) Twojego routera, PATownica z jakiegoś powodu nie wyrabia
(np. błąd firmware, uszkodzony RAM, etc.).

SprĂłbuj od prostej rzeczy, jak tunelowanie/VPN.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel