Re: Gorsza ostrosc dużych czcionek pod W7 - jest na to jakaś rada?

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri, 06 Apr 2012 13:39:32 +0200

Użytkownik Latet napisał:

> Chciałbym uzyskać taki efekt. Czy możesz mi powiedzieć ja wyglądała
> Twoja "droga kliknięć" poprzez wizarda? Przechodziłem przez niego już
> tyle razy, zawsze dążąc do tego, co chcę uzyskać, ale nigdy się do tego
> w efekcie nie zbliżając :-(

Licząc od lewej w kolejności od kroku pierwszego próbka nr:
- 1
- 1
- 1
- 5
W sumie teraz zauważyłem że przy włączonym Cleartype wybrałem te same
próbki. Musisz pamiętać także że nowe fonty używane przez Vistę/Windowsa
7 m.in. w menu start sÄ… przystosowane do Cleartype i wyglÄ…dajÄ… kiepsko
bez niego.

--
Piotr Borkowski