maksymalna liczba polaczen

Autor: Andre <don0_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 4 Apr 2012 17:46:31 +0000 (UTC)

Witam.

Mam taki oto problem, ze podczas uzytkowania klienta sieci torrent, ze
owy klient nie ma wbudowanego limitera polaczen. Owocuje to tym, ze po
kilkunastu minutach pracy mam juz tych polaczen 1000 i im dalej tym
wiecej. W rezultacie firewall musi obsluzyc kilka tysiecy polaczen na
raz, przeciaza system i bluescreen. Sam firewall tez nie ma takiego
limitera.

Czy jest w Windows 7 takie ustawienie rejestru (badz jakiekolwiek
inne), ktore pozwalaloby zawezic ilosc jednoczesnych polaczen (in-out)
dla danej aplikacji?
Mysle, ze ustawienie na 500 ratowaloby mi skore.

--
Pozdrawiam,
  Andre