[Windows7]Brak tekstu w niektórych programach

Autor: piecia aka dracorp <imie.nazwisko_at_wp.eu>
Data: Wed, 4 Apr 2012 14:03:10 +0000 (UTC)

Witam
Trafił do mnie laptop Samsung z Windowsem 7 Home Premium 64b na którym
przestały się wyświetlać napisy/teksty w niektórych programach.
http://www.dropbox.com/gallery/56352500/2/screenshot/win7?h=9acd50

Na drugim zdjęciu widoczne jest okienko z przywracaniem systemu, którego
niestety nie mogę użyć.
Można użyć przywracania dostępnego podczas uruchamiania komputera, tuż
przed startem systemu: Samsung Recovery Solution.
Na razie użyłem podstawowego przywracania jednak to nie pomogło.

Zmiana dpi czcionek nie pomogła, zmiana wyglądu a zawet całkowite
wyłączenie kompozycji też nic nie dała.
Tekst w Firefox wyświetla się bez problemu w IE już nie.
Na nowo utworzonym koncie ten sam problem.

Karta graficzna: HD Intel Graphics

Google niestety mi nie pomogło, chyba nikt nie miał podobnego problemu.

Na razie nowych sterowników do karty graficznej nie mogę wgrać ale może
rozwiąże ten problem.

--
piecia aka dracorp