Archiwum - Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed, 4 Apr 2012 07:06:16 +0200

Użytkownik "Araneus Diadematus" <warchlak_at_chlewik.pl> napisał w wiadomości
> Ale go naprawiłem i już chodzi :)
>
> Piszę to głównie po to, aby archiwum google to łyknęło na przyszłość,
> ponieważ sporo czasu spędziłem na szukaniu rozwiazania, żadne nie
> pomogło, nawet nie podpowiedziało, dopiero skojarzenie faktów dało
> rozwiązanie.
> dały. Przywróciłem oryginały, zadzwonił telefon, w trakcie rozmowy z nieco
> uciążliwą znajomą (bez skojarzeń, starsza ode mnie 22 lata) naszła mnie
> wena - zmieniłem partycję, ale pozostał stary podpis dysku, śmieszne, że
> Tak więc, już jestem grzeczny, google łyka to do archiwum, a system chodzi
> [...]

No proszę, wiele wskazuje na to, że właśnie to przerabiam - wywala się
Winlogon przy starcie, co nastąpiło po skopiowaniu partycji (jako taka jest
sprawna) na inny dysk. Nie mój komputer tym razem, więc teraz nie sprawdzę
(dopiero za dnia), konsola odzyskiwania nie startuje, geometria dysku
prawidłowa...
Jak to dobrze, że jest archiwum... choć mam wrażenie, że Google coś
pogmatwał z przeszukiwaniem grup - do zarchiwizowanej wiadomości dotarłem
zupełnie inną drogą. Jeszcze poćwiczę, najpewniej siła starych przyzwyczajeń
:)) Dobrze, że sobie przypomiałem, że już ten problem przerabiałem - objawy
identyczne.