Pierwsze wrażenia z Windows 8

Autor: Ignacy <nie.lubie_at_spamu.ignacy>
Data: Tue, 3 Apr 2012 20:34:11 +0200

Ściągnąłem Windows8-ConsumerPreview-32bit-English.iso
Wrażenia: zupełnie inaczej niż w XP, Nie ma paska Start. Przypomina raczej
wygląd smartfona. Najbardziej zbliżone pole z wyglądu do XP gdy wybiorę
Windows Explorer. Nauczyłem się powracać do startu za pomocą control+escape
Jednak - jak zamknąć któreś zadanie
gdy nie ma startu - jak wybierać program, gdy będzie więcej zainstalowane?