Windows 7 i czarny ekran podczas pracy.

Autor: <m.przewloka_at_gmail.com>
Data: Mon, 2 Apr 2012 07:25:38 -0700 (PDT)

Witam,
Mam pewien problem w firmie, a mianowicie na jednym z komputerów HP Elite 7000 zainstalowany jest Windows 7 64 bit, procesor i7, 8Gb Ram. Podczas pracy na nim po godzinie albo dłużej w różnych odstępach czasowych nagle pojawia się czarny ekran. System nie jest zainstalowany z oryginalnej płyty do tego sprzętu. Jedynym wyjściem jest wyłączenie przyciskiem lub z prądu. Nie wiem czy łączyć to z tym, że na tym komputerze pracuje się na programach Adobe Ilustrator, Premiere i obrabia duże pliki audio i video. W podglądzie zdarzeń po takiej zawieszce nie ma żadnych błędów. Jedynie dużo błędów usług windows update i windows search. Czy może to być problem sprzętowy ? Testy diagnostyczne robione narzędziami od HP nie pokazały żadnych błędów. Gdzie szukać przyczyny ? Może zasilacz ? Z góry dzięki za sugestie.
Podrawiam,
Maciek