Re: Nie wyłacza się

Autor: niebieski <niszczsocjalizm_at_interia.eu>
Data: Sun, 18 Mar 2012 14:29:47 +0100

W dniu 18.03.2012 13:18, JoteR pisze:

> Sam nie jesteś pewny przyczyny, inaczej po co wysyłałbyś pytanie na
> pl.comp.pecet, grupę - jak by nie patrzeć - sprzętową?

Nie mogłem znaleźć grupy z "XP"

> Właściwszą formą byłby czas przeszły dokonany.

Zapomniałem tego zrobić, a przeskanoe\wałem dysk z płyty KAV rescue i
wystarczyło dać halt. Po tym, jak się nie wyłaczył w trybie awaryjnym,
byłem przeświadczony, że to wina windowsa.
Dopiero jutro bedę mógł kontynuowac, dziś mam czas, żeby się zorientować
w tej sprawie. Nie miałem jeszcze takiego przypadku.

--
niebieski