Re: komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Fri, 9 Mar 2012 21:43:17 +0100

Użytkownik "Piotr Palusiński" napisał w wiadomości >
> Jak się nie mylę, to nazwe użytkownika masz *miszczu*.
>

> PS. Pewnie miałeś na myśli Mistrza, a więc pisze się Mistrzu, a nie
> Miszczu

Próbowałem też, wpisując nazwę: miszczu. Ale efekt taki sam:
http://img819.imageshack.us/img819/5995/miszczu.jpg
Tak myślę, czy czasami pewne ustawienia o których nie wiem (więc nie mogę
ich zmienić) nie decydują o tym, że w moim przypadku po prostu to zadanie to
jest tymczasowo niewykonalne.

PS
Ja chciałbym być Mistrzem. Ale chcieć nie wystarcza, aby nim być.
Więc póki co, bardziej utożsamiam się jako miszczu i to wprowadza mnie w
dobry humor :-)).