Re: Jak zostać adminem systemów Windows?

Autor: Robert Winkler <noone_at_nowhere.org>
Data: Fri 06 Jan 2012 - 14:12:57 MET

> Zainteresowałem się karierą jako administrator serwerów Windows. I tu od
> razu pojawia się problem. Bo mam dostęp do systemów Windows XP Home i 7
> Home Pemium, więc chyba nie ma Activ Directory - a znajomość tego to
> raczej konieczność. Więc:
> Czy jest możliwość nauki/zabawy AD na systemach Windows XP Home i Windows
> 7 Home Premium?

Do nauka obługi Active Directory wymagany jest serwer
tylko serwer zawiera odpowiednie oprogramowania.
Co prawda w systemie desktopowym można zainstalować
konsole pozwalajÄ…cÄ… na zdajne administrowanie AD
ale bez samego servera nic to oprogramowanie nie da
Pozostaje więc pobrać ze stromy Microsoftu
wersje testową Windows Server i zacząć swoja zabawe
z administrowaniem swoja wirtualną siecia wirtualnych komputerów

http://www.microsoft.com/en-us/server-cloud/windows-server/2008-r2-trial.aspx

Przy okazji. Testową wersje Windows 7 Enterprise też możesz pobrać
http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/cc442495

--
Pozdrawiam