Re: Dysk zjawa

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 03 Dec 2011 - 04:42:51 MET

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:jbc4hn$e1s$1@mx1.internetia.pl...

> LOL

Dla bezpieczeństwa. Lubię się pobawić, nierzadko "niegrzecznie" (bez
skojarzeń proszę :P). I mieć rzecz pod kontrolą; aby nie skrzywdzić danych,
na wydzielonej maszynie, preferuję rzeczywistą, niż wirtualną, choć jej nie
wykluczam, bardzo się przydaje. Ćwiczenie czyni mistrza :)

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)