Re: Remote desktop problem - rozwiazany

Autor: asdfg <no_at_mail.com>
Data: Fri 30 Sep 2011 - 19:24:34 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" napisal:

> W takim razie jest to jednak problem z firewallem. Rzuć okiem na
> antywirusa i jego moduł blokady połączeń TCP/IP oraz programów. Może być
> też tak, że serwer ma problem z routingiem, tj. nie wie, przez jaką
> bramę ma do Ciebie odsyłać pakiety.

Dzięki za odpowiedz. Problem rozwiązany. Okazało sie ze powód był bardziej
prozaiczny i wielce zaskakujący - za duża rozdzielczość ekranu!!!! Problem
powstał kiedy zmieniliśmy monitory na 22" z rozdzielczością 1680 x 1050. W
domu na rozdzialce 1024x768 wszystko działało OK. Wystarczy zmniejszyć
rozdzielczosc w ustawieniach RDP i wszystko działa jak trzeba.

Nie pytajcie mnie ile trwało zanim znaleźliśmy rozwiązanie.

pozdr