Re: Windows 7 - problem z dostępem do podkatalogów w katalogu domowym usera

Autor: RL <toniemy_at_-won-spamerzy-autograf.pl>
Data: Thu 29 Sep 2011 - 20:25:29 MET DST

W dniu 29.09.2011 18:41, Piotr B. (pb2004) pisze:

> Naprawdę poczytaj helpa jak chcesz pisać skrypty:

To tylko prosta komenda pakowania katalogu z %date% w nazwie archiwum i
tyle. Proste, banalne i skuteczne. I w momencie zmiany systemu przestało
działać.

> cd c:\Users
> dir /AL /S /B > lista.txt
> 7z.exe blablabla -x@lista.txt
> del lista.txt

Dzięki.

> Temu że 7zip nie służy do robienia kopii zapasowych,

Proszę Cię... Chcę tylko szybko spakować jakiś katalog. Pod wszystkimi
Windowsami starszymi od Visty to działa bez problemów, moje pytanie było
konkretne - czy da się tak samo robić pod Vistą i Windows 7.

Radek