Re: [ot] IE nie pokazuje picasy? (do uzytkownikow picasy, opery, IE)

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 29 Sep 2011 - 04:54:45 MET DST

Przemysław Ryk in news:5zhw5pdqk8qo.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
[............]
> Nota bene - nie wiem specjalnie po co włączać przedstawianie się Opery
> jako IE.

e tam nie wiesz :)
wlaczasz/wlacza sie, gdy nie czyta strony; a nie czyta, gdy napisana jest
(itp itd, znasz temat).
Wlasnie tak kiedys zrobilem, ale _zapomnialem_ powrocic do opery
przedstawiajacej sie jako opera i dlatego nie przeczytalem w operze picasy
(bowiem "byla IE"). Zmienilem "opera -> jako opera" i poszlo.

> Zalogowałem się do konta Picasy z Opery 11.50 [.....]
> ale nie bardzo widzę, co by miało nie działać.

a kto pisal, że nie dziala "opera jako opera"? nie dziala "opera jako ie".