Re: Vista + DOSBOX

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 28 Sep 2011 - 19:23:32 MET DST

Dnia Wed, 28 Sep 2011 09:27:47 +0200, Tomasz napisał(a):

> Twoja wypowiedź jest lakoniczna, proszę doprecyzuj ją bo nie wiem czy
> dobrze zrozumiałem.
> Mając zainstalowanego DOSBOXa i któryś z programów które polecasz będę
> mógł drukować z LPT na USB ?
> W DOSBOX nie ma możliwości przekierowania tego portu ? Ja go nie mogę
> znaleźć.
> Czy nie ma innego sposobu uruchomienia tego programu w trybie pełen
> ekran i przekierowanie portu np. poprzez net use LPT
> \\komputer\udostępniona_drukarka /Presistent:yes ?
>
> Chodzi mi o jakiś sposób bez ponoszenia kosztów.

DOS niestety nie potrafi obsługiwać urządzeń USB, dlatego musisz użyć
któregoś z winprogramików, do których linki podawałem, do przechwycenia
próby wydruku spod DOS-a na port LPTx i przekierowania go na wskazaną
drukarkę USB.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/