Re: mplay32 oraz sndrec32 - czy Vista oraz Win7 tez to maja?

Autor: Zbig <zbigniew2011REMOVEthis_at_gmail.REMOVE.com>
Data: Wed 28 Sep 2011 - 15:54:57 MET DST

In pl.comp.os.ms-windows.winnt, Vituniu wrote:

> Niestety nie pomoge w tej chwili w sprawie obecnsci
> w/w plikow w Viscie i wyzej, ale IIRC mplayer calkiem
> ladnie sobie radzi z odtwarzaniem muzyki z command line.

mplayer to nie jest malutkie "utility" - tylko całkiem "dorosły" program,
właśnie klasy "media player", co do którego wyraźnie zaznaczałem że NIE O TO
pytam.

> A jesli jednak za duzy sie okaze, to moze cos w ten desen:
> http://www.mailsend-online.com/blog/a-command-line-mp3-player-for-windows.html

Cóż, Bóg zapłać za dobre słowo - a czegoś dostarczanego bezpośrednio z Win7
(albo z tą Vistą) to nie ma "w pakiecie", tylko wypada polegać na "external
tools"?

--
Z.