Re: Szukam małego programu do sortowania linii w plikach txt

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 26 Sep 2011 - 03:28:10 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:j5gd7m$vt6$1@news.icpnet.pl...

> Przechwytuje, ale w obrębie jednej aplikacji.

To wiadomo, mnie chodziło bardziej o to, że QF nie tylko zakłada łapę na
okno, ale mam wrażenie, że smyra po procedurach jego wyświetlania, o ile nie
pośredniczy...? Przy ostatniej próbie nie nawalił, ale sam z siebie
problemował linki. Dlatego przypuszczam, że jego działanie, to coś więcej,
niż zwykła łapa na oknie (opieram się na tym, jak zrozumiałem jakiś czas
temu opis programu).
Diabeł jak zwykle, jest w szczegółach, ja zaraz lecę kimać, bo się cały
wieczór jebałem ze sterownikami grafiki na kompie klienta... (dedykowane
programy obsługi bywają bardzo do dupy i musiałem wykastrować sterowniki
odpowiednio, tu też diabeł w szczegółach...)

--
Proszę, podpisz petycję...
http://www.petycje.pl/petycja/7778/