[Windows 7 32bit] problemy z myszą

Autor: Expedyt <expedyt_at_poczta.TNIJTO.onet.pl>
Data: Fri 23 Sep 2011 - 22:08:18 MET DST

Witam,
od pewnego czasu (2,może 3 tygodnie, sądzę, że po jakiejś aktualizacji
systemu) mam problemy z myszką. Objawia się to w różnych sytuacjach: nie
jestem w stanie zaznaczać (hilight) zdań w wordzie, bo zaznaczenie gaśnie w
trakcie przesuwania myszy, mimo, że mam wciśnięty l.p.myszy, we firefoxie
nie działa drag&drop (nie jestem w ogóle w stanie przeciągnąć adresu do
foldera zakładek) itd. Powoli dostaję szału z tym. Aha. Mysz jest ok, gdyby
ktoś pytał.
Macie jakieś pomysły, co to może być?
Exp