Re: Szukam małego programu do sortowania linii w plikach txt

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 20 Sep 2011 - 20:25:41 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:j5aks7$h3j$1@news.icpnet.pl...
> OEQF niczego w systemie nie zmienia i nie ma możliwosci aby go rozwalił. A

Ale ZTCP, coś przechwytuje (jakby inaczej zmieniał zawartość okna?), a to
może rodzić problemy, gdy przechwyt się załamie z jakiegoś powodu. Zresztą,
zachowanie tandemu OE + QF każe mi domniemywać, że to nie jest jedynie
zwykły przechwyt, ale też coś jeszcze (choćby nawet klikalność linków).

> że może nie działać to inna sprawa, ja używam swojego programu, OE
> PowerTool :)

Postaram się na razie niczego nie doklejać, a temat zbadać np. na maszynie
wirtualnej, bowiem jak już zacznę dogłębnie sprawdzać, to na pewno coś
rozwalę. Nie mam na razie dość miejsca na takie próby. Wypróbuję jednak Twój
program, to mogę obiecać, czekam na nowy HDD, który lada moment pojawi się u
mnie (2TB).

--
Proszę, podpisz petycję...
http://www.petycje.pl/petycja/7778/