Re: problem z dyskiem albo systemem XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 20 Sep 2011 - 16:20:03 MET DST

Dnia Tue, 20 Sep 2011 14:59:12 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> Pewnie masz płytke preinstalowaną itp., dlatego brak drugiego R.

Mam kompozycję własną, XP prof + SP3. Zawsze do tej pory miewałem oba R :)
Ten raz instalator dostał rozdwojenia jaźni. Nie wykrywał istniejacej
instalacji Windows i kiedy przychodziło do okna wyboru "instaluj lub
napraw" to brak było opcji "napraw" (drugie R) lecz był komunikat że
instalowanie dwóch kopii Windows na tej samej partycji jest nieklawo. No,
to skąd mu się brała ta niby nieistniejąca instalacja?
A nawiasem mówiąc, kiedy zapuściłem chkdsk z płyty instalacyjnej via
konsola (pierwsze R) to po godzinie pracy :) program zgłosił ze odzyskał
uszkodzony sektor i winda po tym ruszyła.

--
Jacek