Re: Nie można podkręcić procesora na płycie Gigabyte-EP31-DS3L

Autor: gh05t <bolestal_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Sep 2011 - 22:58:43 MET DST

On 18 Wrz, 03:02, kamil <ka...@spam.com> wrote:

> Te Kingstony chyba nigdzie na 1066 nie działają, miałem je obsadzone w
> Asusie P5QL-E i podkręcać się dały co prawda, ale za nic nie udało mi
> się zmusić płyty do wykrywania tych modułów jako 1066.

Rozumiem ze napiecie bylo podniesione do nominalnego 2.2V?Najnowszy
BIOS?
Wlasciwe parametry ustawione recznie? (5-5-5-15 przy 2.2V)
Overclockerskie pamieci zle sie zachowuja na defaultowych ustawieniach
- to bardzo
czesta przyczyna problemow z kompami - ktos kupuje porzadne pamieci z
radiatorami
po czym .. "nie zna sie na tym" i zostaje na zasilaniu 1.8V .. Kosci
sie ustawiaja w lepsze
timingi i klopot gotowy (w sensie albo bledy albo nie wstaja). Bo
timingi ustawic sie moga
same - a napiecie zawsze trzeba ustawic recznie... Co wiecej nawet na
"zwyczajnych"
ustawieniach (takich na ktorych pracuja najtansze zwykle kosci) taki
RAM potrafi sypac
bledami bez podnoszenia napiec!

Pozdrawiam!!!
 Łukasz Bolesta
mailto:bolestalwywalto@gmail.com
"Dzięki komputerom kilka słów zrobiło niezłą karierę. "