Re: Szukam małego programu do sortowania linii w plikach txt

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 14 Sep 2011 - 13:36:59 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"
>widocznie zale¿y od systemu, mam Win 7 angielski i wynik jest taki:
>
>D:\>sort plik.txt
>???
>???
>???

>plik.txt zapisany w UT-8, wszelkie notatniki otwieraj± go poprawnie.

Bah. Nie zauwa¿y³em, ¿e to grupa Windows :-)
Ale to nie zmienia faktu, ¿e locale powinien respektowaæ.
EDIT: Wróæ. Znowu bez sensu domniema³em, ¿e chodzi o donistalowany
zewnêtrznie sort z jakiego¶ cygwina, a nie wbudowany systemowy.
Ech, tak to jest, jak kto¶ za szybko pisze, a za wolno my¶li ;-)

--
| http://epsilon.eu.org/ |