Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 18:13:00 MET DST

"1634Racine" napisał:

> ale mojego posta z 5-tej godziny to juz nie chcialo sie przeczytac, co? :)

O tej porze biali ludzie śpia.

> Tylko dyrdymalki zlosliwawe wypisywac.

"gdzies uprzejmie doradzono mi
http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Create-your-own-keyboard-layout
ale wydaje mi sie to armata na muche: klawiatura jest europejska, prawie
identyczna jak stara, ma tylko pare dod. znakow szwedzkich. a ten soft wyzej
to i 10 MB, i do tego wymaga dotneta, ktorego omijam jak moge."

Omijaj dalej, ale wątpię, czy znajdziesz frajera, który to za ciebie zrobi.

JoteR