Re: ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 17:59:48 MET DST

W dniu 2011-09-12 10:03, kmark pisze:

> Przyznaję, że jestem niezwykle uzdolniony, ale rownocześnie przyznaję, że
> takich przeróbek nie potrafię robić i nie wiem, czy chciałbym potrafić.

> -Podpowiedz co wpisać w pozycji "znajdź".
> Wpisywałem" "firewall", "activearmor" "forceware" - brak było wyników
> -w folderze windows/installer mam takie pozycje:
> http://img198.imageshack.us/img198/7061/inst1.jpg
> http://img10.imageshack.us/img10/8541/inst2h.jpg
> To co zawierają katalogi można o ile nie zidentywikować jakiego programu
> dotyczą, to na pewno wykluczyć, że nie dotyczą activearmora. Reszta plików -
> [...]

Kiedyś też szukałam jakiejś instalki i plik po pliku uruchamiałam (na
chwilę. żeby zobaczyć co to jest). Dużo czasu straciłam, ale znalazłam.
Sprawdź jeszcze w folderze osobistym. Java to wstawia swoją instalkę
właśnie tam, więc może.........

--
animka
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak