Re: Win7 32 czy 64 bit?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 12 Sep 2011 - 14:34:35 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
>No właśnie chciałbym sie ustosunkować do Twojej uwagi, ponieważ w tym
>środowisku chodzą normalnie takie gry, jak Blade of Darkness, Rune
>(Halls of Valhalla), Unreal Tournament pierwszy i szereg innych. Prawdę
>mówiąc, jeszcze sie nie spotkałem z aplikacją, która miałaby jakieś
>problemy. Być może nie miałem okazji, aczkolwiek korzystam z wielu
>różnych.

Być może. Ja np. po raz kolejny mogę przytoczyć Wormsy, które kiedyś
kupiłem na Amazonie, a które wtedy jeszcze miałý napisane "XP or
higher". Obecnie zostało już tylko "XP".
Poza tym, skądś jednak te wpisy w Windows 7 Compatibility Center się
biorą, nieprawdaż? (pomijam już to, że część wpisów że gra w ogóle nie
działa jest na wyrost, ale niektóre mają explicite napisane, że wersja
32-bit działa, a 64-bit nie).

>Wg mnie problematyczność jest znikoma (w sensie własnych
>doświadczeń z ta wersja OS-a na kompach stacjonarnych czy przenośnych...)

Owszem. Jest niewielka. Ale trzeba mieć świadomość, że może być.
(a jak ktoś jeszcze ma specyficzne potrzeby typu stary sprzęt, to już
w ogóle)

--
| http://epsilon.eu.org/ |