Zdalny pulpit - czy da siÄ™?

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Fri 09 Sep 2011 - 21:55:14 MET DST

Witam.

Windows 7 proffesional, zdalny pulpit.

Czy jest możliwe - tak jak np. w VNC - zalogowanie się do działającej
sesji użytkownika.
W VNC mogę sobie zalogować się na działającego windowsa, i na przykład
oglądać co tam user klika myszką itp.
Można coś takiego osiągnąć za pomocą zdalnego pulpitu? Bo jak na razie
to widzę że remote desktop pozwala mi na zalogowanie się do innego
konta (nie tego które aktualnie jest uruchomione).

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"Always look on the bright side of life."